. Pintu itu Tertutup Rapat : Security Semakin Kuat

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Friday, March 26, 2010

Pintu itu Tertutup Rapat : Security Semakin Kuat


Mintak Tali
Tak nak kasi
Bila Bagi Tali
Tak Nak Ambil
Nak Makan
Tak Ajak
Bila Nak Makan
jawab " bila pulak kitorang nak makan? "

kata kat dewan
dikata kata pada pondok telefon
Ada kemudahan
Tak Nak Guna



Minta Maaf
Saya sudah masuk kawasan larangan
saya tak kan datang balik
kawasan tu dah berpagar
dah ada sensor yang kata saya tak boleh masuk
dah ada sensor yang boleh kesan idea
suara
dan macam-macam lagi


Kepada yang berada dalam kawasan tu
moga terus berjaya
Perlu menyesal kerana memilih mereka masuk ke dalam ?
tak.
tak perlu menyesal

Seolah-olah kes Anwar vs Saiful
Alhamdulillah..
Masih ingat Allah

Ya, Allah itu Maha Adil
Allah tahu segalaNya
Tiada langsung sesiapa nafikan


tunjukkan cara yang betul
kalau cara itu betul
mintak hujah sahaja
siapa yang bersikap prejudis ?














0 comments:

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design