. Selamat Ulang Tahun !!

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Wednesday, April 28, 2010

Selamat Ulang Tahun !!



ucapan dari kawan-kawan...

Norhidayah Mat Sout
slamat hari tua kwn ku~~~
weeee~~~ ^_^

Fzadyana Yusof
Aliffadhol Afdhal, hepi besday

Zaira Hidayah Arshad salam.. afdhal, happpy birthday..! moga panjang umur, murah rezeki diberi kesihatan, berjaya dalam hidup dunia akhirat.. ape lagi haaa..err..satu lagi..ko da tua hahaha!!!

Akmal Aqilah
epy bezday adikku....da tue da ye.
sempena bezday k0 ni, xnk blanje ak ke dik??
wish u all da best and may all ur wish come true...(>_<)


Muhammad Nizamuddin
selamat mnjadi tua setaun..



Jessnor Ezrin Mat Jizat
hepi besday rakan sebaya! dr org jauh.

Ummul Mardiah Elias
wei dik...
epi bezday...
moga panjang umor... muah rezki....
idop sentiasa dberkati.....:)


Shamil Usrah
Happy Birthday Afdhal.u r on d way of bcoming a graduate soon..hahaha

dari kak ayu
Happy bezday Afdal,hrap afdal brbahagia n muhasbh dri smpne pngktn umur ni ya,byk kan bramal krna smkn tua,kte dkt ngan kiamat,doakan afdal brjaya ya

Dari Umi tercinta..=)

Salam. HAPPY BIRTHDAY..Smoge prjlnan hidupmu diberkati dan diredhai Allah, mnjadi anak yang soleh.Amin...

Dari Kak Lang,
Happy Birthday!Sudah tua :p

Dari cik presiden,
Salam. sanah helwa !smoga bjaya dlm hidup, dpt terbg g UK, dan cepat2 kawen.haha. be a good man.jom bowling ! hahaha

Dari Bina..
Salam afdal! Hepy birthday ! Smoge pnjg Umo,dimurahkan rezeki n diberkati Allah. Jgn Anoy2 ngan org taw...jd bdk baek !

Dari Jannah..
Selamat Ulang tahun yg ke 20, smoge Allah rahmati dan lindungi selalu..moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan berjaya dalam hidup dunia dan akhirat.Moga bahagia sntiasa :)

Dari kawan..
Selamat Ulang tahun ! Sowie lambat wish ...



ucapan dari nini,qila,nada,ixat,wani,sabihah,ewa...thanks!!!!

thanks untuk semua !!!!


2 comments:

Anonymous said...

weeee~~~ name aku 1st lak?? ngeeee~~~ <3

Jess said...

tgh2 vain google nama sendiri....tetiba aku terharu terjumpa post ni jap. TT_TT

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design