. Menghapus Jejakmu

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Wednesday, March 17, 2010

Menghapus Jejakmu

Terus melangkah, melupakanmu
lelah hati perhatikan sikapmu ( yup...amat skali...)
Jalan pikiran-mu buat ku m’ragu ( a'ah..dah mule musykil2...)
tak mungkin ini tetap bertahan ( iman itu kadang kala naik n kadang kala turun =) ,..harap naek la balik )

Perlahan mimpi terasa mengganggu
Ku coba untuk, terus menjauh ( yup..bz kan diri dengan perkara lain )
Perlahan hati, ku terbelenggu ( hati ni kesian tgk..tapi...)
Ku coba untuk lanjutkan hidup

Engkau bukanlah segala ku,
bukan tempat ‘tuk hentikan langkahku ( ramai lagi yang perlu dibantu... =)..la tahzan !! )
Usai sudah semua berlalu,
biar hujan menghapus jejakmu ( moga Allah memberikan taufik dan hidayah kepada anda semua =) )









0 comments:

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design