. Minta Maaf

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Sunday, September 27, 2009

Minta Maaf

erm..saya mintak maaf tidak dapat menerima pemberian seikhlas hati itu....
kerna saya sendiri tak pasti apakah yang sebenar-benarnya ada dalam diri...
tapi..diri ini tidak mampu untuk sampai ke 'tahap' itu lagi..
kerna perjalanan hidup ini masih lagi jauh..
dan tidak ada kepastian tentang apa yang akan terjadi..
Sekiranya sudah pasti dan ada yang terjamin...
Maka pastinya lebih mudah keputusan itu dibuat..

dan...saya sememangnya cuba untuk mengelakkan sehingga sampai ke tahap ini..
kerna ia pastinya akan memberi kesan dalam kehidupan seharian kamu..
kamu saya bimbang tidak punya cukup 'kekuatan' untuk berdepan dengan semua ini..
memang..pengalaman mematangkan...tapi...biarlah pengalaman itu dilalukan pada jalan yang lebih baik...

Minta maaf sahabat...
kamu memang sahabat yang amat baik..
saya amat terhutang budi sama kamu...

0 comments:

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design