. photo @ Jeli 09...

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Saturday, July 11, 2009

photo @ Jeli 09...

malam bertolak...saya tak dapat bertolak awal sebab taim tu MHS...habis je malam kebudayaan..bergegas tolong mereka angkat barang...memberi semangat kepada mereka untuk buat yang terbaek..agak sedih tapi kena sembunyikan...hehehe

petang sebelum majlis perasmian...semue bergaye...ajk perempuan sume dok pakai baju merah...hahaha..turun dari van macam Puteri UMNO...1 undi untuk kelantan...

Sesi perkenalkan diri...nama dulu kini selamanya dipanggil afdhal...

Petang- sesi training sebab ada friendly...



- team yang main bola -

Dah kalah, g rumah mak angkat paan.Bantai 5 6 biji durian.Tambah agi dengan mee goreng. Sedap2...


Malam setelah sesi LDK....


erm...knape jari begitu ?? no komen pliz...hahhaha



Bersama Adik Zaim...pendiam..pemalu...cube untuk merancakkan suasana...







Sesi berfikir dan mengajak mereka merenung masa depan. Semoge usaha kami ini diberkati dan diredhai....



3 comments:

ninie. said...

1st gmbr..mmg tau dh..sedih!xyah sembunyi aa..hahaha..

2nd..mm..merah..1undi untuk kelantan...

kenapa jari begitu...sbb...tett..g carik sepasang agi..haha..

bersama adik zaim?bkn zaim..tp sa'im..correction plis..;p

pic last...mmg psiko.!

cik yan said...

hahaha tu die gmba2 pemain bola sepak..tu sepak bola gol x tu??
huhu..
sye stuju dgn cik nini..mr psiko..smoga dpt mngembangkan bakat anda!

Anonymous said...

memang psiko.. kalau masuk drama korea.. habis nangis satu malaysia.. haha.. gurau je afdal.
dari Macheda apl.

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design