. Saya di Tagged Lagi...Layan...

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Sunday, January 18, 2009

Saya di Tagged Lagi...Layan...

Asik asik serius je...meh maen2 plak...


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup anda
-agama saya...saya kena jaga agama saya..takut saya dipalingkan hati ( nauzubillah)
-komputer dan handset...2 bende yang saya akan sentuh selalu di kolej
- Penghuni kolej...

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
- Mentol lampu motorsikal...RM 2 je...

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
- Di Masjid Wilayah...hehhehe..buat biasa2 jer...bersederhana...

4. Berapa lama anda rasa hubungan anda kekal?
wamakaru wamakarallah..wallahu khairul makirin
kite merancang Allah Merancang tetapi perancangan Allah lebih sempurna...

5. Adakah anda dilamun cinta?

Dilamun cinta bersama kerja2 seharian...

6. Di manakah restoran terakhir anda makan malam?
Selera Semarak...

7. Namakan buku terakhir yg anda beli
Termodynamics in an approach engineering

8. Apakah nama penuh anda?
Muhammad Afdhaluddin Bin Mohd Yusof

9. Anda lebih senang dengan mak atau bapak?
Dengan Ummi...

10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk kali pertamanya dalam hidup anda
kalau soalan ini....hehehe...Aisyah...hahahaha..

11. Sebutkan 8 sahabat yang paling rapat dengan anda
- Abu Turab Malik Tassaduq Abbas Malik
- Zainal Abidin bin Hussin
- Adli Aminuddin
- Yang lain ???hehhe..rahsie..kang kontroversi kang...

12. Adakah anda mencuci pakaian sendiri?
Yup...walaupun saya diberi perkhidmatan dobi scra FREE...saya xnak gune...

13. Tempat paling seronok yang anda mahu pergi
Taman2...kalo ade tasik..lagi lawa...

14. Pelukan atau ciuman?
Soalan yang belum sampai masanya untuk dijawab...
jauhkan diri anda dari berfikir mengenai soalan ini..
ini ghuzwatul fikr...

15. Butirkan 5 tentang orang yang tag anda
Siti Atikah Hidzir..
Die nak g Australia..
Die soh tolong die bwat surat..
die bagi pinjam kamera untuk amek gmba AJK kolej
Die nak buat blog untuk JKM KSS..

16. 8 perkara yang amat saya gilai buat masa ini
Bjalan-jalan berseorangan...huhuhu..
Membayar saman tak pakai topi keledar...

17. 8 perkara yang sering diucapkan
assalamualaikum...

18. 8 buah buku yang terbaru anda baca
Saat Cinta Bertasbih ( Habiburrahman Al Shirazy)
Potret Mahasiswa
Thermodynamics is an approach engineering
Mekanik Badan Tegar Dinamik
Kalkulus II
Al Mathurat..
i2 je yang saya ingat...
tapi saya mahu membaca Al Quran setiap hari kalo boleh...

19. 10 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
Remaja Islam - xtau sape nyanyi..
Cinta Dalam Hati - UnGu
Ratu Syahadah - Inteam
Kekasih Gelapku - UNgu
Semarak Perjuangan - Shoutul AMaL
Analisa - Shoutul AmaL
Al Ardu LaNa - Shoutul harokAh

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
- Saya belajar buat surat
- Saya belajar menjadi kaunselor
- Saya belajar memanah
- Saya belajar menjadi pengarah
- Saya belajar semua subjek untuk Sem 2 dan Sem 3
- Saya belajar gune mesin basuh
- Saya belajar edit blog
- Saya belajar erti kepimpinan

21. Mari men'tag 3 orang lain
~ Farah NasiHa ~
~ Mardiah ~
~ Zainal ~

0 comments:

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design