. Menghadiri Program Palestin di KSJ...

MUtiara Kata

Saya Melewati Jalan ini Hanya Sekali,maka apabila saya berpeluang menggembirakan hati orang sekeliling saya,biarlah saya melakukannya sekarang.Jangan biarkan saya menunda apa yang sepatutnya saya lakukan, juga jangan biarkan saya mengabaikannya, mungkin saya tidak melewati jalan itu lagi ::





"Sungguh mengagumkan urusan seorang mukmin. Sesungguhnya seluruh perkara adalah baik baginya. Dan tidak lah didapati seorang pun hal tersebut melainkan pada diri seorang mukmin. Jika dia merasakan kesenangan maka dia bersyukur. Dan itu lebih baik baginya. Jika kesusahan menerpanya maka dia bersabar. Dan itu lebih baik baginya." - Hadith riwayat Muslim

Thursday, February 5, 2009

Menghadiri Program Palestin di KSJ...





Semalam saya sempat untuk berkunjung ke Kediaman Siswa Jaya bagi . Walaupun agak lewat,kerna mempunyai kelas dari pukul 8 - 10. 15 malam, namun saya sempat juga datang untuk merasai suasana keprihatinan penduduk UTM International Campus terhadap isu semasa. Antara program utamanya pada malam tersebut ialah Forum Perdana, Jualan Amal, Montaj dan banyak lagi.




Saya pastinya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada JKM KSJ yang telah menjemput kami khususnya penghuni KSS. Difahamkan sebanyak sebuah bas telah disediakan untuk para penghuni KSS menghadiri program iniIni sekaligus dapat mengukuhkan lagi jalinan antara JKM KSJ dengan JKM KSS. Siapa tahu mungkin akan diadakan satu program besar untuk mengendalikan sesuatu program ??

Menyentuh tentang isu di Gaza, saya merasakan dan amat berharap agar lebih ramai lagi warga UTM yang akan cuba sedaya upaya untuk keluar dari kepompong golongan-golongan yang membeli barangan yang menyalurkan dana ke Israel.




orang yang terlalu ramai...sehingga ada yang hanya mampu mendengar dari jauh...

1 comments:

Post a Comment

 

Pengikut

© 2009 Free Blogger Template powered by Blogger.com | Designed by Amatullah |Template Design